dinsdag 7 februari 2017

19.5.17/terug naar huis

Vandaag moeten we ons favoriete vakantieland helaas weer verlaten.

Informatie over onze vluchten:

Vluchtnummer BA 0218
Denver - Londen Heathrow  19.30 uur
Aankomst Heathrow  11.30 uur (op 20.5.17 plaatselijke tijd)
Vluchtduur 9 uur

Vluchtnummer BA 0396
Londen Heathrow - Brussel  13.40 uur
Aankomst Brussel 15.55 uur (plaatselijke tijd)
Vluchduur 1.15 uur

Als het goed is haalt Alfatax ons weer op.
Aangezien we pas laat in de middag in Maastricht zullen zijn hoeven we geen hele dag te overbruggen voordat we kunnen gaan slapen. Ook wel eens fijn!

--------

Verslag dag 16

Aangezien onze fototoestellen al veilig ingepakt zijn, zijn alle foto's van vandaag gemaakt met Erik zijn mobiele Samsung toestel.

We hebben lekker geslapen en worden wakker met flink veel sneeuw op de bomen, de velden en de auto's.
Rustig aan beginnen we onze dag en Erik maakt voor de laatste keer de koffie. Tenminste dat dénkt hij. Als we weer terug in Nederland zijn mag hij op onze vrije dag weer de koffie maken en boven op bed brengen :). Edit: dat heeft hij zondag ochtend dan ook gedaan!

Het ontbijt was weer lekker. Voor de laatste keer maak ik een wafel en versier die met maple sirup en een banaan. Erik eet biscuits & gravy. Koffie en jus d'orange erbij, het smaakte weer heerlijk.

Erik heeft in op zijn teenslippers de auto een stukje dichterbij geparkeerd. Hij was echter vergeten dat het had gesneeuwd, duhhh en moest dan ook op zijn slippers de ramen schoonmaken! Jammer dat ik er niet bij was om een foto te maken :)

Daarna zijn we begonnen aan het inpakken van onze koffers. Eerlijk gezegd kon ik het gisteravond niet helemaal laten en had al wat voor-werk gedaan. Het inpakken ging prima, Erik heeft de koelbox en een paar blikken bier aan de poetsvrouw gegeven en ik heb online nog een paar adressen opgezocht.

Maar toen was het toch echt tijd om onze lekkere kamer in het Best Western Kiva Inn te verlaten. Een fijn hotel dat eerlijk is eerlijk niet echt gezellig ligt. Aan een redelijk grote weg met heel veel bedrijven. Last hebben we daar gelukkig niet van gehad, sterker nog mochten we ooit nog eens deze kant op komen zal ik niet twijfelen om dit hotel te boeken.

De weg naar onze eerste stop (Target in Loveland) was goed schoongemaakt en het was dan ook een verademing hier te rijden ten opzicht van gisteren toen het zicht heel slecht was.
Bij Target hebben we wat rondgekeken en wat snoep voor de kinderen gekocht. Ook hebben we een zakje M&M met coffee nut smaak gekocht, die gaan we dadelijk uitproberen want jullie denken toch niet dat die in het koffer is gestopt!  Helaas hadden ze de nieuwe smaak karamel nog niet.

Daarna heeft Bram ons met enige omwegen naar Cabela's in Thornton gebracht. Wat is dat toch een leuke zaak om rond te neuzen.

Onze auto lijkt wel heel klein naast dit bakbeest

I.v.m. gebrek aan ruimte in de koffers dragen we allebei heel sjiek onze wandelschoenen. Ik zei nog tegen Erik: de mensen bij Cabela's zien ons waarschijnlijk als echter outdoor-typjes die de hele dag op wandelschoenen lopen...........little do they know :).

We hebben er uiteraard weer wat foto's gemaakt en Erik ging zoals gebruikelijk weer de clown uithangen door allerlei dingen aan te trekken. Als we maar lol hebben, toch?

Camouflage Erik

Don't shout your toe off !

Voor het geval we een koude winter krijgen !

Bij Panera Bread hebben we een lekker broodje gegeten en daarna besloten we naar de luchthaven te rijden. Veel te vroeg natuurlijk maar we waren klaar met wat we wilden zien en doen. Dan maar lekker op tijd op het vliegveld waar we (zoals we van vorig jaar wisten) free WIFI hebben.

Bij Alamo aangekomen hebben we onze fijne auto ingeleverd. We hebben deze vakantie 4452 km gereden.
De Alamo bus kwam al snel aangereden en bracht ons binnen 10 minuten naar de vertrekhal waar Britisch Airways gevestigd is.

We hadden in no-time de koffers afgegeven; beiden onder de 23 kg dus we hadden nog wat kunnen shoppen!
Ook de lange rij bij security zorgde er niet voor dat we lang moesten wachten, het ging allemaal prima.

Denver Security

We hebben lekker een hapje eten bij de Panda Express! Jaren geleden hebben we deze keten voor het eerst ontdekt op de luchthaven in Atlanta, Georgia. Het had ons toen zo gesmaakt!! Helaas lukt het ons niet altijd om hier iedere vakantie een keer te eten maar dit jaar gaat het gelukkig weer lukken.

Dit vliegtuig stond geparkeerd, kijk wat een stoere afbeelding!

Onze vluchten gingen prima. Helaas is het dit keer niet gelukt om plekken met ons 2-en te krijgen, sterker nog op veel rijen zaten maar 2 mensen op 3 plekken, wij zaten er echter met 3-en.
Het was een hele lange reisdag en uiteraard waren we aan het einde van de dag kapot maar alles ging voorspoedig.

Alfatax heeft ons veilig weer thuisgebracht waar Lara en Hailey op ons zaten te wachten. Ze waren erg blij om ons weer te zien en met de cadeautjes!
Er stonden bloemen van Lara en van mijn zus Marjo en een mooie tekening van Hailey....heerlijk om zo thuis te komen.

We zijn begonnen met het uitpakken van onze koffers en de eerste was draaide in no-time.
Na Aiden's voetbaltoernooi kwamen ook de mannen nog even langs en als kers op de taart kwamen mijn zus Marjo en haar man John nog een borreltje drinken. Normaal gesproken toasten we vóórdat we op vakantie gaan. Helaas waren Marjo en John al op vakantie toen wij vertrokken dus dat hebben we nu ingehaald.
Heerlijk om iedereen weer te zien!!

Om 22.00 uur ging (na een korte douche) het licht uit........eindelijk slapen (we waren toen bijna 30 uur wakker).

We hebben een super vakantie gehad met vooral mooi weer, gezellige contacten, prachtige omgeving en dieren en fijne hotels. Van de sneeuw aan het einde van de vakantie hadden we weinig last en deze zorgde eind mei voor aparte foto's. De hotels waren prima en vooral van de Absaroka Lodge hebben we genoten.
Het was genieten met een hoofdletter G.

In juni gaan we een lang weekend met John en Marjo naar Normandië.

En volgend jaar..........we hopen allemaal voldoende verlof te krijgen zodat we samen met Lara, Dennis, Aiden en Hailey 3 weken naar Florida te gaan. Net als in 2011 willen we een villa met privé zwembad huren en genieten van alle moois dat de USA te bieden heeft.

Nogmaals bedankt voor het meereizen en alle leuke reacties!

Net als andere jaren maken we het verslag voor onszelf als herinnering maar al jullie leuke reacties zorgt ervoor dat we iedere avond de tijd blijven nemen om het verslag te maken.

Tot een volgende keer!
Erik en Reny

1. We hebben hier heerlijk genoten van jullie foto's en verslagen. Respect voor alle tijd die jullie hierin hebben gestoken.
    Groet Rob en Angelique

2. Het is wederom een schitterende reis geweest.

Met teenslippers je ramen schoonmaken, is zelfs voor mij, helemaal nieuw ;)

3. We hebben enorm genoten van alle verslagen, belevenissen en foto's en kijken dus al uit naar je volgend avontuur.

4. Wat een leuk verslag heb je nog van de laatste dag gemaakt! Jammer dat het er weer op zit maar het is weer een prachtige reis gemaakt en zo leuk dat we weer mochten meegenieten 😉 Sterkte met de jetlag en ik ga duimen daf het voor volgend jaar gaat lukken om met zijn allen naar Florida te gaan! Groetjes Sonja

5. Sad your wonderful trip has come to an end, but you have great reports and photos filled with memories. Thanks, once again, for sharing!!