dinsdag 7 februari 2017

16.5.17 naar Fort Collins

Vandaag rijden we door naar Fort Collins.

We logeren 3 nachten in het BEST WESTERN Kiva Inn

Waarom Fort Collins?
Geen speciale reden.
Omdat we in het najaar van 2016 een deel van Colorado in detail hebben bezocht staan er geen spectaculaire dingen op het programma.

We willen in ieder geval de New Belgium Brewing Company bezoeken.
-----
Verslag: dag 13

Gisteren waren we gaan eten bij Buck's Sports Grill.
Ik had deze sports bar al opgezocht voordat we vertrokken en dit restaurant werd ook geadviseerd door iemand van de receptie van ons hotel.

Een Buck is een mannelijk hert waar naar de Sports Grill is vernoemd. Kijk wat ze met de entree hebben gedaan:



De menu kaart was enorm groot, zie foto:


Het zag er heel gezellig uit en er hing een speciaal sfeertje. Gelukkig was het eten ook erg lekker.
Speciaal voor Twan: Erik had een Philly Cheese steak sandwich en ik had een BTL sandwich.
En speciaal voor Valerie: de foto van het eten:



Erik had een groot lokaal bier (de naam zijn we even vergeten) en ik had een Margarita; na een lange dag rijden smaakte dat voortreffelijk !


We hebben lekker geslapen in ons Hampton Inn, wat zijn het toch heerlijke hotels!
Bij het ontbijt heb ik natuurlijk een wafel gebakken en die heerlijk versierd met allerlei chocolade dingen en slagroom, mmmm.  Erik had een omelet met spek en toast. Vers fruit erbij, jus d'orange en koffie.....het had ons goed gesmaakt.



Wafelbeleg


On the road again

Daarna heeft Erik de tank nog een keer volgegooid en heb ik de ramen van de auto gewassen. Ik zet dat er maar even bij, niet dat iemand denkt dat ik de ramen in het hotel heb gelapt!
Toen was het tijd om richting Fort Collins te rijden. Een route van ca. 2.30 uur.
Het eerste deel van de route was net zo saai als het laatste deel van gisteren.
Bij Laramie hebben we even rondgelopen en wat foto's gemaakt. Niets bijzonders!




Toen we net over de grens met Colorado gingen begon het weer mooi te worden, zo gek!

We waren om 12.30 uur bij het hotel en door een beetje te slijmen met de dame van de receptie kregen we al de sleutel van de kamer (normaal mag dat écht pas om 15.00 uur ;) ).  We hebben de koffers op de kamer gezet en zijn meteen doorgereden naar Old Town Fort Collins.


Prima kamer wederom

Een mooi centrum met heel on-Amerikaans heel veel terrasjes. Mooie winkels en mooie restaurants en bars. Helaas begon het te regenen dus we waren blij dat we bij Austin's American Grill binnen zaten.



Don't shoot the pianoplayer



Stroopwafels downtown Fort Collins?!?!

Na de lunch was het pas 14.30 uur. Wat te doen? Terug naar het hotel en lekker in de sauna/bubbelbad gaan zitten of toch al naar de outlet mall in Loveland? Erik vond het beter om dit laatste te doen.
De mall viel wel een beetje tegen, er was niets te doen maar dat lag niet aan het vieze weer. Men vertelde ons dat het van maandag tot en met vrijdag meestal zo rustig is. Lijkt me vreselijk om daar te werken, de dagen duren dan zo lang!

Maar niet getreurd, we zijn goed geslaagd. Ik draag normaal gesproken (bijna) nooit een jurk. Op advies van mijn collega Regina ben ik bij de Dressbarn naar binnen gestapt en met 2 jurken en een vestje naar buiten gelopen, uiteraard nadat ik de kleren betaald had. Ik was goed geholpen! Dank je wel voor de tip Regina.


met een eigen gesigneerde paskamer, hoe chique is dat?

Erik is ook goed geslaagd voor 2 polo's en nieuwe New Balance schoenen. Helaas hebben we nog niets voor de (klein)kinderen gevonden/gekocht.

Na het shoppen hebben we Bram gevraagd ons terug te brengen naar ons hotel.
Ik typ het verslag terwijl ik een lekker glas witte wijn drink. Erik is aan de rode wijn die we van Dan en Vicky hadden gekregen.

Straks gaan we op advies van Fred eten bij onze buren Charco Broiler, we kunnen weer te voet gaan eten :).

Fijne woensdag !

2 opmerkingen:

  1. Wat een merkwaardig biertje! De schuimkraag lijkt wel massief. Is dat lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ziet er inderdaad raar uit maar het smaakte prima. Het werd geserveerd in een 'jar'
      Het sterft hier in Colorado van de micro breweries.
      Donderdag, onze laatste dag gaan we een brouwerij bezoeken: The new belgium beer brewery.

      Verwijderen