dinsdag 7 februari 2017

18.5.17 Fort Collins

Verslag dag 15: regen, sneeuw, shoppen en...........bier !

Afgelopen nacht lijkt het de hele nacht geregend te hebben. Op het nieuws zagen we dat er op veel plaatsen (veel) sneeuw was gevallen en nog wordt verwacht, vooral in de hoger gelegen gebieden, waar we vooral vorig jaar onze vakantie hebben gevierd. Maar ook in de zogenaamde Denver area.

Wat gaan we doen?
We hadden nog steeds geen écht cadeautje voor onze kleinkinderen gekocht dus Erik stelde voor om naar de Flatiron Crossing Shopping Mall te gaan. Een rit van circa 55 minuten. En zo geschiedde.
Tijdens onze rit ging de regen over in (natte) sneeuw maar gaande weg bleek deze ook te blijven liggen. In de Mall was het echter lekker warm waar we dan ook zonder winterjas doorheen liepen.

Voor zowel onze kleinzoon Aiden en kleindochter Hailey zijn we goed geslaagd.
Bij de foodcourt hebben we een aziatische maaltijd gedeeld (Claudia Potgieser: de orange chicken was hier net zo lekker als bij de Panda Express ;) ).

Na onze lunch heb ik nog een ijsje verorberd!

Nadat we klaar waren met winkelen zijn we teruggereden naar Fort Collins. Waar je normaal gesproken 75 mijl/uur mag rijden reden we nu niet harder dan 55, en het bleef maar sneeuwen!!
De wegen waren wel redelijk tot goed begaanbaar.
Het ziet er niet naar uit dat het morgen beter wordt. Op zich niet zo'n probleem, wij amuseren ons wel maar we hopen dat onze vlucht geen vertraging ondervindt of sterker nog wordt geannuleerd. We gaan het meemaken!

Terug in het hotel hadden we nog wat tijd over dus we zijn naar het spa gedeelte gegaan. We hebben lekker in het bubbelbad gezeten en ik heb zelfs nog in de sauna gezeten, heerlijk ontspannen, er was verder niemand.

Daarna was het tijd voor onze rondleiding bij de New Belgium Brewing Company. We hadden al een hele tijd geleden online de reservering gemaakt en vandaag ging het gebeuren.
Aangezien ik geen bier drink (alleen rosé biertjes maar die hebben ze hier niet) was ik de BOB.
De brouwerij ligt gelukkig maar op een minuut of 5 rijden van ons hotel dus dat was met dit weer geen probleem.

Het was een leuke locatie, een bijzonder leuke rondleiding en Erik heeft genoten van de biertjes, vooral het Fat Tire bier.

Café en verzamelplek

Mozaïek rondom de bierbrouwketels

op de tap

het proeven

Ja hoor, ook te vinden op Social Media

Cool down

En voor de liefhebbers van de serie Breaking Bad: Heisenberg was nearby!

Terug in het hotel hadden we beiden niet veel zin om uit te gaan eten.

Dus.....we hebben online pizza besteld en wel bij Papa Johns. Van deze keten hebben we nog nooit een pizza gehad dus die wilden we (op advies van de receptioniste) wel eens uitproberen.
Dit keer hebben we aan de enorme hoeveelheden gedacht en maar 1 medium pizza besteld.
Samen met een borreltje heb ik het verslag getypt en voordat we het wisten werd de pizza bezorgd, het was erg lekker maar die van de K-Bar in Gardiner Montana was veel beter.
Erik gaat verder met bier, ik heb een blik Margarita's wat overigens niet zo heel erg lekker is, zeker in vergelijking met mijn Margarita van gisteren.

Nadat we de pizza hadden gegeten zijn we beneden in de lobby online gaan inchecken; we hebben onze boarding passen geprint, fijn dat dat weer gebeurd is!

Morgen schrijven we geen verslag aangezien dat onze reisdag betreft. Altijd de vervelendste dag van de vakantie.
Vliegen is niet mijn hobby maar om ergens te komen hoort het er helaas bij.

We willen iedereen nogmaals bedanken voor alle likes, reacties op Facebook en de reacties op ons verslag, dat vonden we super om iedere ochtend te lezen!

Als we thuis zijn volgt nog één verslag met info over de reis.

We hebben een geweldige vakantie gehad.
Korter dan andere jaren maar dat maken we wel een andere keer goed.
Het weer in Yellowstone was geweldig, het was ons vijfde bezoek aan dit mooie park en nog nooit hebben we zo'n goed weer en zoveel plezier gehad.
De Absaroka Lodge was super. Alhoewel we heel graag gaan uit eten was het fijn om iedere ochtend in ons eigen keukentje ontbijt te maken en op bed, mét laptop en iPad, de dag rustig te beginnen. We hebben heerlijk geslapen en missen hier in Colorado het open raam en de rivier naast onze kamer.

Als alles goed gaat vliegen we morgen pas om 19.30 uur.
Ivm het weer willen we ruim op tijd vertrekken met misschien nog hier en daar een korte stop.

De rest lezen jullie wellicht zondag.

Nogmaals dank voor het meereizen!

het verslag aan het typen

1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

2. Goede reis naar huis, was weer leuk jullie verslag te lezen!

3. Superleuk verslag weer, jullie hebben er een leuke laatste dag van gemaakt! Fijn dat jullie toch nog geslaagd zijn voor de cadeautjes 😉 nogmaals een hele goede terug naar huis! Groetjes, Sonja

4. Wat fijn dat jullie nog geslaagd zijn voor de kleinkinderen. Goede vlucht en bedankt voor het geweldige blog, ik heb genoten.

5. Hi Reny & Erik, jullie hebben een fijne relaxte dag gemaakt van jullie laatste dag in the USA vóórdat jullie back home vertrekken, héérlijk toch?
    Wij danken jullie voor de onderhoudende verslagen in combinatie met die prachtige foto's van zowel natuur als dier en wesen jullie een voorspoedige én veilige terugvlucht! xxx

6. Jammer het zit er weer op voor jullie, maar ook voor mij. Ik heb genoten van jullie reisverslagen. Ik ga het missen en zie uit naar jullie volgende reis. Ik wens jullie een veilige reis terug.

7. Glad you had a good time in the US, especially Yellowstone. Thanks for sharing your adventures and letting us tag along! Have a safe, uneventful trip home!!